Krups Dolce Gusto Circolo KP5002 zwart, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Dolce Gusto Circolo KP5002 zwart, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Swesie 10-12-2013

Gisteren een Dolce Gusto Piccolo Genio Rouge gekocht. Vandaag uitgepakt en volgens gebruiksaanwijzing een lekker kopje koffie willen zetten. Helaas, er komt geen vloeistof uit mijn Dolce Gusto. Alles geprobeerd. Conclusie: waardeloos apparaat.

lotusforyou 05-01-2015

Welnee er zit lucht in de toevoer.
Je kan de klantenservice bellen.
Het is een gratis 0800 nummer.

tdjnl2006 18-11-2011

Wat een genot is de Circolo van Krups.

Wilde altijd al een Dolce Gusto als mijn Senseo kapot ging. Helaas 5 jaar later nog geen kapotte Senseo dus toch maar een Circolo gehaald. En eerlijk is eerlijk, dit had ik veel eerder moeten doen!

De smaak van de verschillende koffie's zijn super! Ik zelf houdt van een redelijk sterke bak koffie en deze in genoeg smaken te verkrijgen.

Pluspunten van de Circolo:
+ Enorm veel keuze in smaken(ook voor de niet koffiedrinkende vrouw).
+ Snel op goede temperatuur (veel heter dan mijn Senseo).
+ Mooi design.
+ Cups voldoende verkrijgbaar in de supermarkt.
+ Zelf de hoeveelheid regelen.
+ Ook koude dranken.
+ Capsule afvalbak meegeleverd (en ja, deze is handig!)
+ En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Minpunten:
- In een maand tijd één capsule gehad die niet open ging aan de onderkant waardoor de capsule open ging aan de bovenzijde (plasje water onder de machine).
- Geen extra groot waterreservoir beschikbaar (nog niet tegen gekomen).
- Nee, meer minpunten ben ik nog niet tegen gekomen.

Kort samengevat: een geweldig, betaalbaar, apparaat met heerlijke koffie!

wiheda10 07-11-2011

De smaak is goed. Alleen als je twee of meer kopjes klaar maakt waar melk bij gebruikt moet worden, spuit de resterende melk na openen van het klepje uit het cupje. Hierdoor loopt de melk langs de buitenkant van je machine en spuit het ook tegen de bovenzijde bij de houder aan. Conclusie; altijd met visite na ieder kopje het apparaat schoon maken, anders is het volgende kopje vorzien aan de buitenzijde van melk. Service van Dolce-Gusto is slecht. Je draagt de eigen kosten van het heen zenden en bent je machine deze 14 dagen kwijt. Dit terwijl dezelfde leverancier met de Nespreso machines een service heeft aan huis. Verder geen problemen.

mieke401 05-12-2011

moet je toch even kijken wat je doet heb er geen last van perfect dat ding 10 gr mieke

virusje 12-03-2012

"Alleen als je twee of meer kopjes klaar maakt waar melk bij gebruikt moet worden, spuit de resterende melk na openen van het klepje uit het cupje. Hierdoor loopt de melk langs de buitenkant van je machine en spuit het ook tegen de bovenzijde bij de houder aan."

Even wachten tot de druk er af is, dan spuit ie niet meer.

wenever 10-05-2010

Na een Senseo en een Siemens Nespresso nu deze aangeschaft. Buiten het design een harstikke goed apparaat dat heerlijke (en hete) koffie zet. Na de eerste paar kopjes koffie kan ik niet anders zeggen dat het zeer zeker niet onderdoet voor Nespresso cups alleen nu met het gemak van het kopen in de supermarkt.

Frank60 05-01-2010

Pas geleden DC Circolo aangeschaft. Heb mijn Nespresso verkocht, de Nespresso was mij te heftig van smaak. De Circolo is nog niet eens officieel in Nederland verkrijgbaar, staat niet op de DC website. Wel op de Duitse. Anyway...gegaan voor het ontwerp want dit is echt subliem. Wat het gebruik betreft heb ik nog wel wat opmerkingen, zo zijn de cups in vergelijk met de Nespresso 3 maal zo groot, heb je dus veel afval omdat de melk ook in een aparte cup wordt geleverd. De cups blijven lang nalekken en wil je het cupje weggooien kun je een doekje ernaast leggen...
De waterhoeveelheid moet je zelf via het hendeltje nauwkeurig regelen, je kunt dus niet even weglopen. Het beste kun je een markering op je kop of glas aanbrengen. Een onjuiste verhouding is vernietigend voor de smaak.
de koffie smaakt perfect, de Latte Macchiato smaakt redelijk goed maar de Chococino en Cappuccino mocht van mij minder waterig, is zal de volgende keer minder water gebruiken dan op de verpakking vermeld staat.
Al met al ben ik redelijk tevreden hoewel zowel het apparaat zelf en de cups eigenlijk wat te duur zijn voor de geleverde prestatie. Maar ja, het design van de Circolo is wel geweldig.